Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui site web myespressoshop.ro şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestui Site web, cat si contractul care guverneaza relatia dintre parti, fiind acceptati odata cu inregistrarea pe site si bifarea casutei “Da, sunt de acord cu Termenii si Conditii” in ultima versiune actualizata.
myespressoshop.ro este platforma on-line comerciala a Deserta S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sibiu, Șoseaua Alba Iulia, nr. 150, avand numar de ordine in Registrul Comertului J32/1576/2003 , CUI RO 15975020, Capital Social 50.000 RON. Aceasta platforma on-line respecta standardele TRUSTED.ro și deține Marca de Încredere.
2.1 Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail/SMS/telefonic/chat) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2 Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail).
2.3 Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care produsele comandate sunt pe stoc și sunt pregătite pentru livrare. În cazul în care produsele comandate nu sunt pe stoc, clientul urmează a fi informat în acest sens.
2.4 Termenii și condițiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție (după caz) emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
3.1 Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător. Vânzarea produselor destinate utilizării industriale / produse customizate este permisă doar persoanelor juridice / persoane fizice autorizate.
Pentru motive justificate myespressoshop.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel myespressoshop.ro. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al myespressoshop.ro printr-un email la office@myespressoshop.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
3.2 Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, myespressoshop.ro își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
3.4 myespressoshop.ro poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
3.6 În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
3.7 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4.1 Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
5.1 Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea/ licența exclusivă a myespressoshop.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
5.2 Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de myespressoshop.ro, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al myespressoshop.ro asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al myespressoshop.ro.
5.3 Orice Conținut la care Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența prezentilor Termeni și Condiții, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între myespressoshop.ro și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea myespressoshop.ro cu referire la acel Conținut.
5.4 Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile prezentilor Termeni și Condiții.
5.5 În cazul în care myespressoshop.ro conferă Cumpărătorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea myespressoshop.ro pentru respectivul Cumpărător/Utilizator sau oricare alt tert care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
5.6 Niciun Conținut transmis către Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea myespressoshop.ro și/sau al angajatului/prepusului myespressoshop.ro care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
5.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentii Termeni și Condiții sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
5.8 În cazul în care se constată prestarea de activități cu aparență nelegală desfășurată de destinatarii serviciilor noastre sau cu privire la informațiile cu aparență nelegală furnizate de aceștia puteți să ne informați accesând adresa de email office@myespressoshop.ro. Plângerile se vor formula conform cu PROCEDURA DE RAPORTARE A ACTIVITĂȚILOR CU APARENȚĂ NELEGALĂ.
6.1 Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda după alegerea modalității de plată (online/ ramburs). Dacă alege modalitatea de plată online va fi direcționat la pagina de plăți și doar după efectuarea plății se va finaliza comanda. Un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.
6.2 Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. După finalizarea comenzii, cumpărătorul primește electronic o informare privind detaliile comenzii.
6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
6.4 În cazul clienților persoane fizice autorizate / persoane juridice după emiterea comenzii vor contacta echipa de vânzări la adresa de email office@myespressoshop.ro pentru obținerea unei oferte personalizate și / sau încheierea contractului de vânzare-cumpărare.
6.5 Anularea Comenzii
6.5.1 Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
6.5.1.1 neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
6.5.1.2 invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de myespressoshop.ro, în cazul plății online;
6.5.1.3 datele furnizate de către Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
6.5.1.4 produsul este momentan indisponibil
6.5.2 În cazul în care un Bun comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință despre acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
6.5.3 Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:
“în stoc” – avem mai mult de 10 bucăți în stocul myespressoshop.ro “la comandă” – Bunul nu este disponibil în stocul myespressoshop.ro și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia. Dar, dacă înregistrezi o Comandă pentru un Bun care are în dreptul lui “la comandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului și te va contacta ca să îți comunice în cât timp se poate realiza și livra. “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului. 6.5.4 Cumpărătorul poate anula comanda în scris cel târziu în aceeași zi cu lansarea comenzii, până la orele 14.30
6.5.5 Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu par a fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Vlad Cioca prin adresa de email office@myespressoshop.ro.
6.6 Returnarea (vicii cantitative și calitative aparente)
6.6.1 Dacă după livrare se constată existența unor produse lipsă sau deteriorate (vicii aparente) cumpărătorul notifică myespressoshop.ro prin modalitățile puse la dispoziție prin Platformă în maxim 24 de ore de la recepția bunurilor comandate. În cazul produselor lipsă acestea se vor livra suplimentar conform comenzii și a prevederilor cap 6.6.3 iar în cazul lipsei conformității Produselor livrate, vânzătorul va proceda conform cap 6.6.2. Cumpărătorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră.
6.6.2 Pentru a putea evalua neconformitatea, va fi necesar să transmiteți Vânzătorului dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.) și dovada faptului că pachetele au sosit sigilate. În cazul în care produsul este format din mai multe subcomponente și doar unul / o parte sunt afectate de vicii aparente se admite returul doar pentru aceste subcomponente afectate de vicii. După expirarea acestui termen (24 de ore) nu se mai admit retururi.
6.6.3 În cazul în care se reclamă lipsa produselor comandate, reclamația va fi însoțită de dovada primirii pachetului sigilat și a facturii fiscale/ AWB.
6.6.4 Înainte de efectuarea returului Cumpărătorul trebuie să completeze în Platformă formularul de retur. Ulterior, în termen de 3 zile lucrătoare va fi contactat de un angajat al vânzătorului ca să stabilească detaliile returului. Vânzătorul preia bunurile pe propria cheltuială.
6.6.5 Alte neconformități (cu excepția celor de la art 6.6.1) ale produselor pot fi reclamate pe perioada de garanție oferită de producător consumatorului și în condițiile stabilite de acesta, precum și după caz, în condițiile stabilite în contractele de vânzare-cumpărare încheiate de Vânzător cu Cumpărătorii persoane juridice / persoane fizice autorizate
În funcție de gravitatea neconformității și dacă se va constata că reclamația este întemeiată Vânzătorul va proceda în ordinea de mai jos, la:
a) reparația produsului într-un termen agreat de comun acord în scris cu Cumpărătorul în funcție de disponibilitatea pieselor la producător / alte motive întemeiate
b) înlocuirea produsului, atunci când neconformitatea este gravă (imposibilitatea de utilizare conform scopului / destinației sale) sau costul reparației este mai mare decât valoarea produsului și doar dacă neconformitatea este constatată în termen de maxim 30 de zile de la livrare.
c) reducerea proporțională a prețului, atunci când vânzătorul nu a putut finaliza reparația/ înlocuirea, neconformitatea nu poate fi remediată în ciuda eforturilor vânzătorului sau atunci când vânzătorul declară expres că nu va repara bunul într-un termen rezonabil
Produsul reclamat se transmite în ambalajul original către vânzător. Dacă după analiza făcută de vânzător/ producător rezultă că reclamația este întemeiată atunci produsul se va repara (dacă viciul nu a afectat substanțial produsul) sau se va înlocui (dacă viciul a afectat substanțial produsul). Vânzătorul preia bunurile pe propria cheltuială.
6.6.6 În cazul în care reclamația nu este întemeiată produsul se înapoiază consumatorului iar costul de transport va fi suportat de consumator
6.6.7 În cazul persoanele juridice / persoanelor fizice autorizate vânzătorul va soluționa reclamația conform clauzelor din contractul de vânzare-cumpărare încheiat cu acesta
6.7 Retragerea
6.7.1 Cumpărătorul persoană fizică are dreptul să se retragă din Contract, așa cum este reglementat de OUG 34/2014, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare (dacă a ales alt tip de livrare față de livrarea standard), în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului.
6.7.2 În cazul în care Cumpărătorul persoană fizică dorește să solicite retragerea din Contract, acesta va comunica decizia sa în scris, printr-o declarație neechivocă trimisă prin una dintre modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin platformă.
6.7.3 În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Cumpărătorul persoană fizică asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
pentru comenzile achitate ramburs la livrare, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client
6.7.4 Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile (se va lua data cea mai recentă).
6.7.5 Expedierea bunurilor de către Cumpărătorul persoană fizică se face în termen de maxim 14 zile de la data comunicării deciziei de retragere din contract. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costul transportului se suportă de Cumpărătorul persoană fizică.
6.7.6 Cumpărătorul persoană fizică este responsabil de diminuarea valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora pe durata acestei proceduri de retragere
6.7.7 Nu vor beneficia de dreptul de retragere:
produsele care au fost desigilate și nu au ambalajul original
produsele personalizate pentru consumator
produsele susceptibile de a se deteriora rapid
7.1 Prețurile Bunurilor afișate în cadrul site-ului myespressoshop.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul nu include contravaloarea transportului. În cazul în care valoarea totală a comenzii este mai mică de 399 RON se adaugă taxa de transport de 21 lei, indiferent de locul de livrare în țară. Comenzile ce depășesc 399 lei beneficiază de transport gratuit. Pentru livrări în afara țării costul transportului diferă în funcție de țara de destinație și va fi comunicat anterior Cumpărătorului în vederea acceptării la plată.
7.2 Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Prețul nu este personalizat în baza unui proces decizional automat.
Vânzătorul va emite către Cumpărător factura pentru Bunurile livrate și o va comunica odată cu coletul, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile (complete și corecte/ actualizate) necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. În cazul în care nu se primește factura se va contacta vânzătorul prin email la adresa comenzi@myespressoshop.ro.
7.3 Datele cardului de plată ale Cumpărătorului nu vor fi accesibile myespressoshop.ro și nici nu vor fi stocate de către myespressoshop.ro sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
7.4 În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.
7.5 Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
7.6 Proprietatea asupra mărfii comandate se transferă la cumpărător numai după efectuarea plății integrale a mărfii.
8.1 Pregătirea mărfurilor pentru livrare se va face după cum urmează: dacă se plasează comanda până la ora 11.00 și produsul se află în stoc, atunci livrarea se va efectua în ziua următoare; dacă se plasează comanda după ora 11.00 și produsele se află în stoc, atunci livrarea se va efectua în 2-3 zile.
8.2 În anumite situații independente de voința Vânzătorului (ex trafic îngreunat, condiții meteo nefavorabile) termenul de livrare va putea fi decalat fără să implice costuri suplimentare din partea Vânzătorului.
8.3 Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare (factura/ garanția produselor oferită de producător conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor). Produsele comercializate pe myespressoshop.ro beneficiază de garanția legală de conformitate.
8.4 Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor pe teritoriul României și în alte țări doar după verificarea adreselor.
8.5 Riscul de pierdere sau deteriorare al produselor este transferat Cumpărătorului în momentul în care acesta, sau o terță persoană desemnată de acesta, alta decât livratorul, intră în posesia fizică a produselor.
9.1 myespressoshop.ro va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în Politica de confidențialitate
9.2 Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
9.3 Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. myespressoshop.ro nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
10.1 Cumpărătorul/Utilizatorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului la crearea contului/ comenzii pentru Comunicările Comerciale/ Comunicările Comerciale Personalizate, după cum urmează:
10.1.1 prin modificarea setărilor din Cont la secțiunea “Abonare / Dezabonare newsletter”;
10.1.2 prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; sau
10.1.3 prin contactarea Vânzătorului prin email la adresa comenzi@myespressoshop.ro.
10.2 În urma achiziționării unui Bun Vânzătorul poate transmite Cumpărătorului Comunicări Comerciale personalizate cu privire la: statusul comenzii.
11.1 Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea/ deteriorarea acestora după preluarea mărfii de către livrator.
11.2 Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
11.3 Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
11.4 myespressoshop.ro nu poate răspunde pentru indisponibilitatea website-ului din motive independente de eforturile depuse de acesta pentru remedierea problemelor tehnice.
12.1 Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
12.2 Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să inițieze negocieri cu privire la derularea ulterioară a contractului iar dacă după alte 60 zile contractual nu poate fi executat, atunci orice parte poate să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
13.1 Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Sibiu.
14.1 Punctele cadou sunt acordate la orice comandă încasată și livrată. Fiecare produs are specificate câte puncte recompensă poate aduce. De asemenea, pe pagina fiecărui produs sunt afișate informațiile referitoare la câte puncte recompensă costă produsul.
Pentru clarificare, să luăm un exemplu: dacă un produs costă 1000 de puncte recompensă și dumneavoastră dețineți 100 de puncte, la aplicarea acestor puncte veți primi un discount de 10% din prețul produsului. Prin urmare, punctele cadou sunt calculate ca valoare procentuală din costul în puncte recompensă al produselor.
Ne rezervăm dreptul de a introduce produse pe website-ul nostru care nu acordă și nu pot fi cumpărate cu puncte recompensă; acestea nu vor avea pe pagina de produs specificate costul în puncte și nici câte puncte acordă.
Se pare că aveți conținut UGC propriu (user generated content) în site, prin opțiunea de a scrie recenzii direct în site și astfel intrați sub incidența regulamentului UE DSA și prin urmare, pentru conținutul UGC generat prin sistemul vostru propriu, trebuie să menționați în termeni și condiții cel puțin următoarele aspecte:
Acest document, împreună cu toate documentele menționate, constituie Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului myespressoshop.ro. Vă rugăm să citiți cu atenție aceste termeni înainte de a utiliza site-ul nostru. Prin accesarea și utilizarea site-ului, acceptați și sunteți de acord cu acești termeni și condiții.
PROCEDURA DE RAPORTARE A ACTIVITATILOR CU APARENTA NELEGALA
Orice Utilizator poate depune o plangere sau sesizare care priveste sau are legatura cu serviciile oferite de Furnizor pe ADRESA DE CONTACT: office@myespressoshop.ro in termen de maxim 3 zile de la data producerii evenimentului si/sau aparitiei cazului sesizat.
Utilizatorii au posibilitatea sa transmita Furnizorului oricand plangeri si/sau sesizari atunci cand constata activitati cu aparenta nelegala desfasurate de un Utilizator al Website-ului care privesc si/sau au legatura cu serviciile furnizate de Furnizor ori cu privire la informatiile cu aparenta nelegala furnizate de un Utilizator al Website-ului sau despre care au cunostinta.
Plangerile si/sau sesizarile transmise Furnizorului vor include datele de identificare ale Utilizatorului, precum si orice alte date necesare Furnizorului in vederea identificarii evenimentului sesizat si o descriere cat mai detaliata a motivului pentru care a fost inaintata plangerea/sesizarea, astfel incat Furnizorul sa o poata solutiona in cel mai scurt timp posibil. Plangerea va fi in mod obligatoriu datata si semnata.
Plângerea nu poate fi înaintată dacă o cerere în justiţie, având acelaşi obiect şi aceleaşi părţi, a fost anterior introdusă.
Plangerile/sesizarile vor fi analizate si vor primi raspuns in termen de maxim 15 de zile lucratoare de la primirea acestora de catre Furnizor, in cazul in care au fost insotite de un set complet de date necesare identificarii Utilizatorului si/sau a problemei. In situatia in care petentul nu a transmis Furnizorului toate datele necesare identificarii problemelor semnalate si solutionarii plangerii/sesizarii respective, acesta va fi instiintat de Furnizor cu privire la informatiile lipsa, urmand ca termenul de solutionare de mai sus sa fie prelungit corespunzator.
Furnizorul este obligat să informeze in termen de 24 de ore autorităţile publice competente despre activităţile cu aparenţă nelegală desfăşurate de destinatarii serviciilor lor sau despre informaţiile cu aparenţă nelegală furnizate de aceştia sis a intreprinda toate masurile în vederea nealterării informațiilor respective.
Utilizatorul se poate adresa direct si Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, accesand link-ul: http://www.anpc.gov.ro